مطالب علمی- ورزشی- طنز

مطالب علمی- ورزشی- طنز


مسعود نظرزاده مدافع بوشهري شاهين فصل آينده را زير نظر قاسمپور سپري مي کند. او راهي کرمان شده تا در تيمي که گفته مي شود اين فصل دغدغه مالي ندارد بدون اضطراب و استرس هاي فصل گذشته توپ بزند. گفت و گوي سايت گل با نظرزاده را بخوانيد.

*جدايي از شاهين و رفتن به کرمان پس از يک فصل کابوس وار. سخت بود؟

سخت ؟نمي دانم! گاهي اوقات سختي ها هم طعم شيريني مي دهند اما به نظرم پايان داستان از همه اش سخت تر بود.کاش همه آن سختي ها پيش مي آمد اما سقوط نمي کرديم.اين برايم سخت بود.اگر با همه آن سختي ها و مشقت ها و حکايات عجيب و غريب ، تيم در ليگ مي ماند سختي ها شيرين مي شد.

*بوشهر بدون فوتبال روزهاي تلخي را سپري مي کند.شاهين به کجا مي رود؟

فعلا تمرکزم روي مس است. فقط مي دانم همشهريان و هم استاني هايم روزهاي دور از فوتبال را سخت تحمل مي کنند. روزهايي که مي دانند تا يک سال آينده قرار نيست ديدار مهم و بزرگي در بوشهر برگزار شود. کاش اين براي تصميم گيرنده ها به مثابه يک شوک باشد. همه بازيکنان شاهين از اين تيم جدا شده اند و حالا بايد يک ساختار تازه بنا نهند. اميدوارم شاهد بازگشت اين تيم به ليگ برتر باشيم.

*ليگ آينده ليگ پر تب و تابي است.4 و نيم تيم از ليگ برتر مي افتند و دو ونيم تيم از دسته اول صعود مي کنند.شما چه مي کنيد؟

مس تيم خوبي بسته و کادر فني خوبي دارد. مسئولان تلاش کرده اند بدون دغدغه کارمان را آغاز کنيم و اينجا هم هواداران پرشوري دارد. اميدوارم جايگاهي در خور شان کرمان کسب کنيم.

*هم پستي تو که اتفاقا" همشهري تو هم هست ( ماهيني) هم ملي پوش شد و هم گويا با رقمي درشت به پرسپوليس رفت و هم مي گويند پورشه يا BMW گرفته. مس هم از اين پول ها مي دهد؟

حسين بازيکن بزرگي است و هرچه گرفته باشد حقش است. من را با همشهري ام در نياندازيد( خنده) رسيدن به تيم ملي هم حق او بوده. روزهايي که حسين روي ماسه هاي داغ ساحل بوشهر پابرهنه فوتبال بازي مي کرد را کسي يادش نمي آيد. روزهايي که در آن هواي شرجي نفس کشيدن هم سخت مي شود چه برسد دويدن دنبال توپ را نمي بينند. کسي نمي گويد حسين ماهيني 7سال پيش در اوج جواني به خاطر 3ميليون از بوشهر و خانواده جدا شد و به استقلال اهواز رفت و اين همه سختي کشيد تا به اينجا برسد. بعضي ها فکر مي کنند ماهيني شب خوابيده صبح به او گفته اند بيا پرسپوليس.از اين که بگذريم قرارداد من هم با مس در چارچوب قانون است. در مس ازپرداخت هاي آنچناني خبري نيست.

*خودت سابقه بازي در مس رفسنجان را داري. اين مي تواند يکي از عوامل حضورت در مس باشد؟

از آن دوران خاطرات خوبي دارم و مردم کرمان هم مردم مهمان نوازي هستند. قطعا" آن تجربه در بازگشتم به اين استان تاثير گذار بود و دوست دارم روزهاي خوبي را در مس سپري کنم.

*اين مس آسيايي مي شود؟

هر تيمي دوست دارد موفق باشد. بايد ليگ شروع شود و عيار رقبا را هم ديد تا بتوان پاسخ اين سئوال را داد.مس يک بار آسيايي شده و اين استان نشان داده چنين پتانسيلي را دارد.
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: محمد حسین لشگری ׀ تاریخ: چهار شنبه 31 خرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , mohammad.jordan.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com